Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ?
11
●
713
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ?
1
2
20-09-2013, 14:35:42
#1
interface
Arkadaşlar bende bir video çekeyim dedim eskilerden kalan Günlük yaşamı tekrardan canlandırdım buyurun.
Yorumlarınızı belirtirseniz çok memnun olurum.
http://www.youtube.com/watch?v=0N615Vf93Vs
20-09-2013, 14:54:50
#2
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
20-09-2013, 14:58:47
#3
interface
ArtiEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o kadar diyosun
20-09-2013, 15:59:29
#4
ScrolLock
interface adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o kadar diyosun
20-09-2013, 16:42:31
#5
Exwore
20-09-2013, 17:14:21
#6
Mekruh
Diğer ülkeler için bir şey demek istemiyorum ama Türk taklitine güldüm ne yalan söyleyeyim emeğinize sağlık hocam
20-09-2013, 17:33:53
#7
teknomag
Üyeliği durduruldu
20-09-2013, 21:10:07
#8
interface
teknomag adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eh öyle böyle
20-09-2013, 21:15:07
#9
HazarHizmet
şak şak şak
ah bir de esc tuş um arızalı olmayacak idi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler