Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ?
11
●
713
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Benden size bir video. Sizce nasıl olmuş ?
1
2
20-09-2013, 21:22:19
#10
interface
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şak şak şak
ah bir de esc tuş um arızalı olmayacak idi.
O zaman direk Ctrl - W yapabilirdin şuan içinde öyle.
20-09-2013, 22:13:43
#11
Linux
iyisite.NET
Yıllar önce bu adamdan izlemiştim.
http://www.youtube.com/watch?v=9AwxQ8L0NpM
21-09-2013, 13:01:07
#12
interface
Çok eski bir video doğrudur hocam.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler