• 19-09-2013, 17:27:41
    #1
    Elime geçen paraları bir yerde biriktirmek istiyorum. Ziraat,yapıkredi,denizbank,ptt hesaplarım var ama bunlara yatırmak istemiyorum çünkü kesinti yapıyorlar. Sadece ziraatten 80 paramı kestiler hesap işletim ücreti diye.

    Misli gibi ortamlarda tutuyordum genelde ama bayağı yüklü bir mebla yatıracağım için oralarada guvenemiyorum. Sizin bildiğiniz önerdiğiniz paramı saklayabileceğim neresi var ?
  • 19-09-2013, 17:29:25
    #2
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elime geçen paraları bir yerde biriktirmek istiyorum. Ziraat,yapıkredi,denizbank,ptt hesaplarım var ama bunalra aytırmak istemiyorum çünkü kesinti yapıyorlar. Sadece ziraatten 80 paramı kestiler hesap işletim ücreti diye.

    Misli gibi ortamlarda tutuyordum genelde ama bayağı yüklü bir mebla yatıracğaım için oralarada guvenemiyorum. Sizin bildiğiniz önerdiğiniz paramı saklayabileceğim neresi var ?
    Kuveyttürk ömür boyu hesap işletim ücreti almıyor diye biliyorum, yanılıyorsam düzeltin
  • 19-09-2013, 17:30:48
    #3
    Aynen kuveytturk almıyor. Tavsiye ederim.
  • 19-09-2013, 17:31:12
    #4
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyttürk ömür boyu hesap işletim ücreti almıyor diye biliyorum, yanılıyorsam düzeltin
    Evet almıyorda bulunduğum şehirde ne kuveyttürk şubesi var nede atmsi

    kuveyttürkün hesap işletim ücreti almadığını biliyordum.
  • 19-09-2013, 17:31:44
    #5
    kuveyt türk de hedwing 'in dediği gibi hesap işletim ücreti eft, havale ücreti yok gönül rahatlığıyla paranızı kuveyt türk de barındırabilirsiniz, yıllar sonra bile paranın orada hiç eksilmeden durduğu görmek inanın mutluluk verici
  • 19-09-2013, 17:32:18
    #6
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet almıyorda bulunduğum şehirde ne kuveyttürk şubesi var nede atmsi

    kuveyttürkün hesap işletim ücreti almadığını biliyordum.
    Koskoca Amasyada Kuveyttürk şubesi yok mu yani? İlginç gerçekten ilçelerde bile varken
  • 19-09-2013, 17:34:42
    #7
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koskoca Amasyada Kuveyttürk şubesi yok mu yani? İlginç gerçekten ilçelerde bile varken
    http://www.kuveytturk.com.tr/pages/e...talarimiz.aspx

    yok işte hocam şimdi müşteri hizmetleirni arıyorum buraya şube açsınlar
  • 19-09-2013, 17:36:30
    #8
    Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.kuveytturk.com.tr/pages/e...talarimiz.aspx

    yok işte hocam şimdi müşteri hizmetleirni arıyorum buraya şube açsınlar
    Hocam Arayın ve aynen şunları söyleyin:

    "Elimde 500.000.000 lira var ve sizin bankanıza yatırmak istiyorum?????"

    Yarın inşaata başlarlar
  • 19-09-2013, 17:42:43
    #9
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Arayın ve aynen şunları söyleyin:

    "Elimde 500.000.000 lira var ve sizin bankanıza yatırmak istiyorum?????"

    Yarın inşaata başlarlar
    Aradım konuştum. Böyle böyle amasyaya bir şube açın lütfen mümkünse ilçelerinede en azından bir atm koyuverin dedim müşteri temsilcisi bayan öneriniz dikkate alınacaktır dedi bakalım hayırlısı