paramı kestiler hesap işletim ücreti diye.Misli gibi ortamlarda tutuyordum genelde ama bayağı yüklü bir mebla yatıracağım için oralarada guvenemiyorum. Sizin bildiğiniz önerdiğiniz paramı saklayabileceğim neresi var ?
22
●3.067
paramı kestiler hesap işletim ücreti diye.
şimdi müşteri hizmetleirni arıyorum buraya şube açsınlar
Aradım konuştum. Böyle böyle amasyaya bir şube açın lütfen mümkünse ilçelerinede en azından bir atm koyuverin dedim müşteri temsilcisi bayan öneriniz dikkate alınacaktır dedi
bakalım hayırlısı