Elime geçen paraları bir yerde biriktirmek istiyorum. Ziraat,yapıkredi,denizbank,ptt hesaplarım var ama bunalra aytırmak istemiyorum çünkü kesinti yapıyorlar. Sadece ziraatten 80

paramı kestiler hesap işletim ücreti diye.
Misli gibi ortamlarda tutuyordum genelde ama bayağı yüklü bir mebla yatıracğaım için oralarada guvenemiyorum. Sizin bildiğiniz önerdiğiniz paramı saklayabileceğim neresi var ?
Kuveyttürk ömür boyu hesap işletim ücreti almıyor diye biliyorum, yanılıyorsam düzeltin