• 13-09-2013, 15:16:30
    #19
    Üyeliği durduruldu
    nakres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gül biraz basit gibi herhangi biri yerine koyabilir aslında bizi.
    gülle mi herhangi biri yerine koyabilir Yapma gözünü seveyim hocam. Yada basit olmasın diyorsan. Ayarla garsonu, herkes masaya oturduktan sonra gül yapraklarını başından aşağı döksün donatsın masayı güllerle. Uzun bi süre herkes tarafından konuşulursunuz bu sayede
  • 13-09-2013, 15:18:59
    #20
    hocam yapmayın etmeyin valla sonra geliyolar şiir okuyolar offtopicde
    gül verirsen olacağı bu



    orta hal nedir bunu para oalrak düşünmeyin sadece ya kız tenisle ilgileniyodur bileklik alırsın hep onu takabilir gibi...gül alma helede garsona nasıl verecek hocam adamlar lunaparka gitcek belki
  • 13-09-2013, 15:21:53
    #21
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam şu iki mesajından sonra aşağıdaki mesajına cevap vermeme kararı aldım



    Bi karar ver arkadaş, pahalı mı ucuz mu yada hiçbişey mi

    Yine dayanamadım yazdım bak
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gülle mi herhangi biri yerine koyabilir Yapma gözünü seveyim hocam. Yada basit olmasın diyorsan. Ayarla garsonu, herkes masaya oturduktan sonra gül yapraklarını başından aşağı döksün donatsın masayı güllerle. Uzun bi süre herkes tarafından konuşulursunuz bu sayede

    Haha olabilir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:21:53 -->-> Daha önceki mesaj 15:20:40 --

    genebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yapmayın etmeyin valla sonra geliyolar şiir okuyolar offtopicde
    gül verirsen olacağı bu



    orta hal nedir bunu para oalrak düşünmeyin sadece ya kız tenisle ilgileniyodur bileklik alırsın hep onu takabilir gibi...gül alma helede garsona nasıl verecek hocam adamlar lunaparka gitcek belki
    Lunapark değilde cafe tarzı o kadar lüx biryere gitmeyecez sonuçta

    Arada kaldım valla
  • 13-09-2013, 15:23:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    genebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yapmayın etmeyin valla sonra geliyolar şiir okuyolar offtopicde
    gül verirsen olacağı bu



    orta hal nedir bunu para oalrak düşünmeyin sadece ya kız tenisle ilgileniyodur bileklik alırsın hep onu takabilir gibi...gül alma helede garsona nasıl verecek hocam adamlar lunaparka gitcek belki
    valla kızdan kıza değişir bu durum. Ben test edilmiş onaylanmış şeylerden bahsediyorum, kafama göre yazmıyorum yani. Neyse hayırlısı olsun diyelim
  • 13-09-2013, 15:24:17
    #23
    Sevgilin olduktan sonra hediye alırsın kardeşim. Hediyeyle sevgilin olacaksa birak olmasın.

    -----------------------------------
    Bu mesaj Ericsson A1018 cihazım ile gönderilmiştir.
    Yazım hataları bundan kaynaklı olabilir. Anlayışınız için teşekkürü borç bilirim.
  • 13-09-2013, 15:26:35
    #24
    kız masum,saf bişeymi yoksa aktif ne biliyim popüler bişeymi ona göre son kararımı söyleyim ama dediğim gibi adım at ama atlama kızlar çok sevdiğini anlayınca başta seni süründürür önce kanka ol Ertan hocam yaşınız 25+ysa o devir çoktan geçti malesef ama dediğim çoğu kişi için doğru kız seni köpek olsanda söver ama kız köpek olursa hayvan gibi sever ve hep sen geri planda kalırsın denendi onandı (kızın yaşı -20 oalrak düşünüyorum malesef bu yaşlarda düşünceleri bu şekilde +20yse beni takma)
  • 13-09-2013, 15:28:19
    #25
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden ? Ben aldım kız her konuşmada ayıyı anlatıyor bana
    Ne anlatmasını bekliyordun ki?
    Sence evlilikler neden yürümüyor? Evlenmeden önce çiftler birbirine daima sahtekar davranıyor. "Zararlı nezaket" denilen şey de budur. Nazik ama sahte.
    Şu an hoşlanmış gibi yaptığı ama hoşlanmadığı şeyleri 10 yıl sonra hatırlatacak, merak etmeyin.
    Bence hediyeden ziyade onun için ne yaptığın önemlidir. O'nun değerli olduğunu hissettirecek, senin çaba ve cesaret gösterdiğini açıkça belli edecek şeyler bir çok açıdan daha değerlidir. Elbette eli boş gitmektense bir şeyler alınabilir ancak ne yaptığın ve söylediğin daha önemlidir.
    Erkekler gördüklerine, kızlar duyduklarına aşık olurlar. Zaten bu yüzden erkekler yalana, kadınlar makyaja başvurur.
    Tek ihtiyacın cesaret. Duymak istedikleri inan hediyeden daha önemli.
  • 13-09-2013, 15:28:59
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    organik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asla, sadece sevmiş gibi yapıyorlar.
    Hediyeye tepki verirken "çok sevimli, ay ne şeker" gibi şeyler söylüyorlarsa bu sevdikleri anlamına gelmez. Aksine "ala ala bunu mu aldın mal, neyse beğenmiş gibi yapayım da rencide olma" anlamına gelir.
    kesinlikle yanlış
  • 13-09-2013, 15:29:49
    #27
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle yanlış
    Peki.