GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden ? Ben aldım kız her konuşmada ayıyı anlatıyor bana
Ne anlatmasını bekliyordun ki?
Sence evlilikler neden yürümüyor? Evlenmeden önce çiftler birbirine daima sahtekar davranıyor. "Zararlı nezaket" denilen şey de budur. Nazik ama sahte.
Şu an hoşlanmış gibi yaptığı ama hoşlanmadığı şeyleri 10 yıl sonra hatırlatacak, merak etmeyin.
Bence hediyeden ziyade onun için ne yaptığın önemlidir. O'nun değerli olduğunu hissettirecek, senin çaba ve cesaret gösterdiğini açıkça belli edecek şeyler bir çok açıdan daha değerlidir. Elbette eli boş gitmektense bir şeyler alınabilir ancak ne yaptığın ve söylediğin daha önemlidir.
Erkekler gördüklerine, kızlar duyduklarına aşık olurlar. Zaten bu yüzden erkekler yalana, kadınlar makyaja başvurur.
Tek ihtiyacın cesaret. Duymak istedikleri inan hediyeden daha önemli.