• 11-09-2013, 17:04:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ......
  • 11-09-2013, 17:51:26
    #2
    bonuş genç bende var bir işe yaramıyor. Hiç bir yerde taksit yapmıyor.
  • 11-09-2013, 17:58:36
    #3
    sanalkart var. Neden her taksite para ödeyeyim ben. Örneğin işyerinde bonus kartlara özel 2+8 taksit var diyor. Gidiyorsun 2 taksiti veriyor +sını vermiyor

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:57:58 --

    Ayrıca akbank var hesap işletim ücreti felan yansıtıyorlar arıyorum iptal ediyorlar. Akbank daha avantajlı bence
  • 11-09-2013, 18:02:45
    #4
    Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    exi26 da internetten alısveriş yaparken tanımıyormuş bazı yerler trendyol ve apple store tanımamıs mesela.sizin basınıza geldimi böyle bir durum. garanti ve akbank exi26 geçmesi lazım alısverişlerde
    exi26 kullanmıyorum normal gold kredi kartını kullanıyorum.