sanalkart var. Neden her taksite para ödeyeyim ben. Örneğin işyerinde bonus kartlara özel 2+8 taksit var diyor. Gidiyorsun 2 taksiti veriyor +sını vermiyor
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:58:36 -->-> Daha önceki mesaj 17:57:58 --
Ayrıca akbank var hesap işletim ücreti felan yansıtıyorlar arıyorum iptal ediyorlar. Akbank daha avantajlı bence