• 09-09-2013, 22:02:11
    #1
    Arkadaşlar daha yeni haberde gördüm nevşehirde 2 japon kadın turiste bıçakla saldırmışlar, biri ölmüş diğeri ağır yaralı..

    2-3 hafta öncede polonyalı turiste tecavüz etmişlerdi..

    Anlamadığım millete ne oluyor böyle..Ne bu kadın yabancılara saldırma olayları ? Sizce kasıtlımı yoksa milletin iyice uçkura düşkünlüğümü arttı ?
  • 09-09-2013, 22:04:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar daha yeni haberde gördüm nevşehirde 2 japon kadın turiste bıçakla saldırmışlar, biri ölmüş diğeri ağır yaralı..

    2-3 hafta öncede polonyalı turiste tecavüz etmişlerdi..

    Anlamadığım millete ne oluyor böyle..Ne bu kadın yabancılara saldırma olayları ? Sizce kasıtlımı yoksa milletin iyice uçkura düşkünlüğümü arttı ?
    Olimpiyatlardan sonra olmuştur. Şakası bir yana ülkemizin adını lekeliyorlar.
  • 09-09-2013, 22:09:03
    #3
    Ne sacma olaylar oluyo ya insanlarda 0 akil.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 09-09-2013, 22:17:25
    #4
    Dün arkadaşın ev taşımasına gittik..4 tane hamal tutmuşlar..

    Arkadaş eşyaları yükledik filan neyse..Aracın arkasına atladık..Gidene kadar adam susmadı..

    Nerde kız görse,

    of buna çakmak vardı şimdi
    Şu varya kesin istiyordur yürüyüşünden belli
    Şunun m...... bak
    Esmer tam o...... büyüyünce ne olacağı belli

    Adam 40 dklık yolda susmadı bir türlü, arkadaşın ev taşıma olmasa s.. edicektim hamalı..

    Ne bu arkadaş anlamıyorum, hiçmi kadın görmedi bunlar hayatında
  • 09-09-2013, 22:25:38
    #5
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün arkadaşın ev taşımasına gittik..4 tane hamal tutmuşlar..

    Arkadaş eşyaları yükledik filan neyse..Aracın arkasına atladık..Gidene kadar adam susmadı..

    Nerde kız görse,

    of buna çakmak vardı şimdi
    Şu varya kesin istiyordur yürüyüşünden belli
    Şunun m...... bak
    Esmer tam o...... büyüyünce ne olacağı belli

    Adam 40 dklık yolda susmadı bir türlü, arkadaşın ev taşıma olmasa s.. edicektim hamalı..

    Ne bu arkadaş anlamıyorum, hiçmi kadın görmedi bunlar hayatında
    haline şükretmelisin, böyle bir arkadaşın olduğunu düşün birde benim benzeri bir arkadaşım var, artık sevgilisi olan kızlara asılmaya başladı, bir gün dayak yer ama hangi gün
  • 09-09-2013, 22:46:58
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzl ülkemizin adını lekelemek için YAPIYORLAR.
    ALLAH bunları İsla etsin
  • 09-09-2013, 22:55:24
    #7
    Allah akıl fikir versin diyelim..
  • 09-09-2013, 22:58:32
    #8
    böyleleri arkadaşınız olduğunu düşünün , ve benim böyle arkadaşlarım var . Rizede açlıktan kıvranıyorlarmı artık anlamıyom abazalık son seviyeye vurdu . Bu işin sonu ne olcak çok merak ediyom ...
  • 10-09-2013, 00:00:37
    #9
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haline şükretmelisin, böyle bir arkadaşın olduğunu düşün birde benim benzeri bir arkadaşım var, artık sevgilisi olan kızlara asılmaya başladı, bir gün dayak yer ama hangi gün
    Lock53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyleleri arkadaşınız olduğunu düşünün , ve benim böyle arkadaşlarım var . Rizede açlıktan kıvranıyorlarmı artık anlamıyom abazalık son seviyeye vurdu . Bu işin sonu ne olcak çok merak ediyom ...
    Benim böyle arkadaşım yokta hani çevremde böyle birini görünce dövüyorum. Yani öyle şakadan tokat fln değil ağzının ortasına kafayı koyup yerde anne diye ağlatana kadar vuruyorum. Sonra annesi aklına geliyor yaptığı şeyin hata olduğunu anlıyor yapmıyor. Yaparsa bi daha yaparım acımam. Tavsiye ederim dövün böylelerini gücünüz yetmezse taş alıp vurun.