Arkadaşlar daha yeni haberde gördüm nevşehirde 2 japon kadın turiste bıçakla saldırmışlar, biri ölmüş diğeri ağır yaralı..

2-3 hafta öncede polonyalı turiste tecavüz etmişlerdi..

Anlamadığım millete ne oluyor böyle..Ne bu kadın yabancılara saldırma olayları ? Sizce kasıtlımı yoksa milletin iyice uçkura düşkünlüğümü arttı ?