dubayı yerinden alıp yine parkediyorlar çözüm değil yani böyleleri için.
Eski çalıştıgım yerde galerici binanın önünü tamamen parsellemiş bütün arabalarını koyuyordu. Haliyle binadaki insanlarda arabalarına park etcek yer bulamıyordu. Bigün erken gitmiştim işe. Bina sakinlerinden birisinin arabasıda binanın önündeydi. Galerici arabaları içeri alıyor akşamdan, o yüzden sabah erken saatte boş oluyor bina önü. Neyse galerici geldi arabayı gördü, ******** biliyorda yani binaya ait oldugunu. Aradı polisi, çekici geldi. Arabayı aldılar götürdüler. Ulan adam kapısının önüne araba parkedemicekse ne anladım ben o işten. İşte içerde tanıdık olmasın, adamın kapısının önünden park yasağı olmayan yerden arabayı kaldırtıyorlar böyle iki dakikada. Kim bilir adam sabah arabayı göremeyince nasıl olmuştur. Çalındı mı ne oldu, hiç habersiz yani...
Şerefsizlik diz boyu olunca bu tarz insanlarda ne desek boş.. Bugün ağzını burnunu kırsan, yarın yine aynısını yapar. Akıllanmaz bunlar... Başına bela aldığınla kalırsın..
Bizzat kendimden biliyorum, daha öncede yazmıştım burda. Ufacık bir motorsikleti parkettiğim için kavga etmiştim o galericilerle, 5-6 kişi üstüme yürümüştü. Polis çağırdığımda 3 kere aramam gerekmişti. Gelmediler bi türlü. En sonunda iyice dellenince bağıra çağıra konuştum polisle, geldiler hemen. Aldılar götürdüler hepimizi karakola. Komserin umrunda mı, şimdi ben savcılığa gönderirim, uğraşırsınız vs.vs. diye girdi konuya. Anlaşın, kapansın konu gidin dedi. Ne dersinki bu adama sen daha...
Neyse sinirli bi günümdeyim zaten, konuyuda görünce tutamadım kendimi yazdım. Türkiyenin hali bu işte..