• 08-09-2013, 16:13:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adamın biri apartmanın garajının önüne arabasını koyup gitmiş. Saat 12 den beridir bekliyoruz yeni çekti. Polisi aradık çekici istedik tamam dediler sonra gelen giden yok bir daha aradık artık polis değil belediye bakıyor dediler. Belediyenin ÇALIŞAN telefonunu bulduk. Ordan başka telefon ordan başka telefon numarası verildi. En sonki adam da trafik polisi çağrın ceza yazsın yoksa çekici getirtemem dedi. Polisi aradık tamam yolluyoruz dediler 45dk bekle bekle gelen giden yok tekrar aradık bu sefer plaka almamıştık plaka alalım dediler. Gene bekle bekle gelen giden yok en son şerefsizler geldi çekti arabasını hiçbir şey olamamış gibi. Salak ya resmen dayağı atcaktım üstüme doğru adam geldi yanında da karısı ama laf etmedi ondan birşey yapmadım.

    Keşke diyorum da lastikleri indirseydik arkadaş. Bu ülkede hizmet diye birşey yok kimse kimseyi takmıyor kendi adaletini oluşturcan. Şimdi sinir olduğumuzla kaldık babamla. Allah belalarını versin şerefsizlerin. Bu kadar düşüncesizlik olur mu yahu. Dışarı çıkcaz çıkamadık ya acil birşey olsaydı? İnsan telefon numarası bırakır da gider. Gelmiş bilmem ne gibi ortaya bırakıp gitmiş delircem ya offffff.
  • 08-09-2013, 18:20:14
    #2
    garajın önüne duba yerleştirseniz nasıl olur ? biz dükkanın önüne öyle yapıyoruz kimse gelip park etmiyor çokta iyi oluyor.
  • 08-09-2013, 18:23:31
    #3
    Ben istanbulun göbeğinde yapılmış kazaya polis gelmediğini gördüm trafik iflas etti polis takmıyor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 08-09-2013, 18:23:44
    #4
    Vursaydın tekerleğe alarmı duyunca gelirdi belki.
  • 08-09-2013, 18:32:08
    #5
    Benzer durumda arabayı kendim çekmiştim polis gelmeyince. Lastiklerine çivi takviyesi yapmıştım sahibi geldi arabanın yeri değişmiş hiç ses etmedi gitti.
  • 08-09-2013, 18:35:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    dubayı yerinden alıp yine parkediyorlar çözüm değil yani böyleleri için.


    Eski çalıştıgım yerde galerici binanın önünü tamamen parsellemiş bütün arabalarını koyuyordu. Haliyle binadaki insanlarda arabalarına park etcek yer bulamıyordu. Bigün erken gitmiştim işe. Bina sakinlerinden birisinin arabasıda binanın önündeydi. Galerici arabaları içeri alıyor akşamdan, o yüzden sabah erken saatte boş oluyor bina önü. Neyse galerici geldi arabayı gördü, ******** biliyorda yani binaya ait oldugunu. Aradı polisi, çekici geldi. Arabayı aldılar götürdüler. Ulan adam kapısının önüne araba parkedemicekse ne anladım ben o işten. İşte içerde tanıdık olmasın, adamın kapısının önünden park yasağı olmayan yerden arabayı kaldırtıyorlar böyle iki dakikada. Kim bilir adam sabah arabayı göremeyince nasıl olmuştur. Çalındı mı ne oldu, hiç habersiz yani...

    Şerefsizlik diz boyu olunca bu tarz insanlarda ne desek boş.. Bugün ağzını burnunu kırsan, yarın yine aynısını yapar. Akıllanmaz bunlar... Başına bela aldığınla kalırsın..

    Bizzat kendimden biliyorum, daha öncede yazmıştım burda. Ufacık bir motorsikleti parkettiğim için kavga etmiştim o galericilerle, 5-6 kişi üstüme yürümüştü. Polis çağırdığımda 3 kere aramam gerekmişti. Gelmediler bi türlü. En sonunda iyice dellenince bağıra çağıra konuştum polisle, geldiler hemen. Aldılar götürdüler hepimizi karakola. Komserin umrunda mı, şimdi ben savcılığa gönderirim, uğraşırsınız vs.vs. diye girdi konuya. Anlaşın, kapansın konu gidin dedi. Ne dersinki bu adama sen daha...


    Neyse sinirli bi günümdeyim zaten, konuyuda görünce tutamadım kendimi yazdım. Türkiyenin hali bu işte..
  • 08-09-2013, 18:58:54
    #7
    camı kırıp aracı boşa alın, bayırdan aşağı itin bir dahakine.
  • 08-09-2013, 19:10:58
    #8
    Tavanı delicen bıçakla. 8-10 yerden delicen, adam tavanı yaptırıcak, ve arabayı satarken takla atmış muamelesi görücek

    Dipnot: Dalga geçiyorum, polis çağırın