Adamın biri apartmanın garajının önüne arabasını koyup gitmiş. Saat 12 den beridir bekliyoruz yeni çekti. Polisi aradık çekici istedik tamam dediler sonra gelen giden yok bir daha aradık artık polis değil belediye bakıyor dediler. Belediyenin ÇALIŞAN telefonunu bulduk. Ordan başka telefon ordan başka telefon numarası verildi. En sonki adam da trafik polisi çağrın ceza yazsın yoksa çekici getirtemem dedi. Polisi aradık tamam yolluyoruz dediler 45dk bekle bekle gelen giden yok tekrar aradık bu sefer plaka almamıştık plaka alalım dediler. Gene bekle bekle gelen giden yok en son şerefsizler geldi çekti arabasını hiçbir şey olamamış gibi. Salak ya resmen dayağı atcaktım üstüme doğru adam geldi yanında da karısı ama laf etmedi ondan birşey yapmadım.

Keşke diyorum da lastikleri indirseydik arkadaş. Bu ülkede hizmet diye birşey yok kimse kimseyi takmıyor kendi adaletini oluşturcan. Şimdi sinir olduğumuzla kaldık babamla. Allah belalarını versin şerefsizlerin. Bu kadar düşüncesizlik olur mu yahu. Dışarı çıkcaz çıkamadık ya acil birşey olsaydı? İnsan telefon numarası bırakır da gider. Gelmiş bilmem ne gibi ortaya bırakıp gitmiş delircem ya offffff.