• 31-08-2013, 16:38:47
    #1
    Üyeliği durduruldu

    izlememiş olanlar varsa orjinal dizi ; 'THE O.C.'
  • 31-08-2013, 16:41:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'deki dizi sektörü pek risk almak istemiyor sanırım, cevap bu. "Hazır tutmuşu var, onu yapalım" diyorlar herhalde.
  • 31-08-2013, 16:42:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    syntax_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'deki dizi sektörü risk almak istemiyor, cevap bu. Hazır tutmuşu var.
    Risk alındığında güzel şeyler çıkıyor ortaya ama nedense onlarında bi şekilde önünü kesiyorlar
  • 31-08-2013, 17:16:58
    #4
    The O.C benim ilk dizimdir , diziyi izleyenler bilir . Klasik türk dizisidir .

    Daha önce ATV ES ES diye bi dizi yapmıştı tutmadı, şimdi kanal D yapıyor.
    Bu dizi tutar çünkü oyuncular falan çok iyi seçilmiş.

    Tavsiyem izlemeyin ! The O.C izleyin !!
  • 31-08-2013, 17:19:21
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    L&M, Behzat Ç. vb. dizileri yayından kaldırıyorlar, sonrada çakma dizi(ler) yapıyorlar, ilginç doğrusu
  • 31-08-2013, 17:52:34
    #6
    bizim olanı kaldırıyorlar abi napalım . para kaygısıyla yaparsan ortaya böyle şeyler çıkıyor. parayı 2. plana atarsan da yayından kaldırıyorlar.
  • 31-08-2013, 18:53:32
    #7
    Çakma yapımları daha çok seven bir milletiz. Olan orjinal fikirlere oluyor.

    Burak Aksak @burakaksak

    behzat ç. yok, işler güçler yok, leyla ile mecnun yok. ekran senin, dilediğin kadar at koştur klişe lobisi.
  • 31-08-2013, 19:13:14
    #8
    Üretken değiliz. Senelerdir böyle ki bu zaten. Hep hazırcıyız.
  • 01-09-2013, 08:58:44
    #9
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    L&M, Behzat Ç. vb. dizileri yayından kaldırıyorlar, sonrada çakma dizi(ler) yapıyorlar, ilginç doğrusu
    Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çakma yapımları daha çok seven bir milletiz. Olan orjinal fikirlere oluyor.

    Burak Aksak @burakaksak

    behzat ç. yok, işler güçler yok, leyla ile mecnun yok. ekran senin, dilediğin kadar at koştur klişe lobisi.
    Tamda yazacaktım. +1