Neden hep çakma diziler yapıyoruz?
8
●537
- 31-08-2013, 16:41:12Üyeliği durdurulduTürkiye'deki dizi sektörü pek risk almak istemiyor sanırım, cevap bu.
"Hazır tutmuşu var, onu yapalım" diyorlar herhalde.
- 31-08-2013, 16:42:00Üyeliği durdurulduRisk alındığında güzel şeyler çıkıyor ortaya ama nedense onlarında bi şekilde önünü kesiyorlarsyntax_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2013, 08:58:44saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTamda yazacaktım. +1Gustavo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Hazır tutmuşu var, onu yapalım" diyorlar herhalde.