Konu
Neden hep çakma diziler yapıyoruz?
01-09-2013, 08:58:44
#9
Gocmen
saintx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
L&M, Behzat Ç. vb. dizileri yayından kaldırıyorlar, sonrada çakma dizi(ler) yapıyorlar, ilginç doğrusu
Gustavo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çakma yapımları daha çok seven bir milletiz. Olan orjinal fikirlere oluyor.
Burak Aksak @burakaksak
behzat ç. yok, işler güçler yok, leyla ile mecnun yok. ekran senin, dilediğin kadar at koştur klişe lobisi.
Tamda yazacaktım. +1