• 31-08-2013, 13:42:32
    #1
    merhaba yaklaşık 2 sene önce 4yıllık üniden mezun oldum ve askerliğimi 2 sene erteledim.daha sonra 2.üniversite kapsamında açıköğretim fakültesine kayıt oldum ve devam ediyorum.Daha önce mezun olduktan sonra askerlik şubesinden aldığım tecil kağıdımda
    erteleme bitiş tarihi:19.09.2013
    muhtemel sevk tarihi:30.11.2013 yazıyor.
    şimdi ben açık öğretim öğrencisi olduğum için askerliğim otamatik tecil mi oluyor yoksa ne zamn askere gitmem gerekiyor.
    Bir sorum daha var askerde iken KPSS sınavına girmem mümkün mü
  • 31-08-2013, 15:36:20
    #2
    Yeniden tecil ettiremezsiniz. 4 yıllık üniversiteden mezun olduktan sonra 2 yıl tecil ettirdiyseniz yalnızca yüksek lisans yaparsanız tecil ettirebilirsiniz. Aksi halde askerlik işlemlerinizi kasım öncesinde yapmanız gerekmektedir.
  • 31-08-2013, 17:29:48
    #3
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniden tecil ettiremezsiniz. 4 yıllık üniversiteden mezun olduktan sonra 2 yıl tecil ettirdiyseniz yalnızca yüksek lisans yaparsanız tecil ettirebilirsiniz. Aksi halde askerlik işlemlerinizi kasım öncesinde yapmanız gerekmektedir.
    teşekkürler ,haftaya ingilizce sınavum var ondan sonra gideyim o zamn ben