merhaba yaklaşık 2 sene önce 4yıllık üniden mezun oldum ve askerliğimi 2 sene erteledim.daha sonra 2.üniversite kapsamında açıköğretim fakültesine kayıt oldum ve devam ediyorum.Daha önce mezun olduktan sonra askerlik şubesinden aldığım tecil kağıdımda
erteleme bitiş tarihi:19.09.2013
muhtemel sevk tarihi:30.11.2013 yazıyor.
şimdi ben açık öğretim öğrencisi olduğum için askerliğim otamatik tecil mi oluyor yoksa ne zamn askere gitmem gerekiyor.
Bir sorum daha var askerde iken KPSS sınavına girmem mümkün mü