• 22-08-2013, 19:27:12
    #28
    Üyeliği durduruldu
    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askere gitmeden cıksa keşke yaşıtlarımın coğunda var sakal. Bi de bende sivilceler var resimde görürsünüz zaten onları da örtmek gerekiyo o yüzden de istiyorum sakalı.

    Bendede bu şekilde sivilceler vardı, doktora gittim Zarotenin diye bi hap var onu yazdırdım 6 ay kullandım cildim kupkuru oldu artık sivilce çıkmıyor.

    Ama herkese yazmıyor kan tahlili yapıp öyle veriyorlar çünkü yan etkileri mevcut.
  • 22-08-2013, 20:17:39
    #29
    Acil doktora git derim eğer mikrop kaparsa kafanı kesmek zorunda kalabilirler.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
  • 22-08-2013, 20:19:39
    #30
    Müdür acile gitseydin dikiş atsınlar.
  • 22-08-2013, 20:20:29
    #31
    bizimde bir komşunun çocuğu vardı sizlere ömür.

    not : iz kalmaz
  • 22-08-2013, 20:26:06
    #32
    İz kalmaz takılacak bir şey değil.
  • 22-08-2013, 20:36:41
    #33
    İlk kez mi tıraş oluyorsun, yaş kaç? Milletin çok boş zamanı var galiba.
  • 22-08-2013, 20:53:38
    #34
  • 22-08-2013, 20:54:08
    #35
    üyelik için davetiye + yaş sınırı
  • 22-08-2013, 21:31:21
    #36
    böyle yaşamamalısın bence.