HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askere gitmeden cıksa keşke yaşıtlarımın coğunda var sakal. Bi de bende sivilceler var resimde görürsünüz zaten onları da örtmek gerekiyo o yüzden de istiyorum sakalı.

Bendede bu şekilde sivilceler vardı, doktora gittim Zarotenin diye bi hap var onu yazdırdım 6 ay kullandım cildim kupkuru oldu artık sivilce çıkmıyor.

Ama herkese yazmıyor kan tahlili yapıp öyle veriyorlar çünkü yan etkileri mevcut.