• 19-08-2013, 18:47:22
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bence hiç bulaşma vekillere daha TBMM de tartışamıyorlar bile
  • 19-08-2013, 22:42:25
    #20
    ben geçen sene yapmadım ama bu sene yaparım sanırım. bizim milletvekili epey zengin. Vahit Kileri bilmiyen yoktur herhalde

    geçen sene meclise gittim. dolandım durdum. fakat kimse mecliste yok nedense hep yurtdışında oluyorlar
  • 20-08-2013, 00:25:11
    #21
    M.Galip Ensari oğlundan istedim bende dönmedi kısmet yarın biraz daha uğraşacağım olmadı başka yollar deneyeceğim acunfan.com adlı adresteki duygularımı bir Gazeteye bildirdim belki onlar duyurur sesimizi tek amaç EĞİTİM.