ben geçen sene yapmadım ama bu sene yaparım sanırım. bizim milletvekili epey zengin. Vahit Kileri bilmiyen yoktur herhalde

geçen sene meclise gittim. dolandım durdum. fakat kimse mecliste yok nedense hep yurtdışında oluyorlar