• 17-08-2013, 20:20:08
    #1
    Mısır olayları Mehdiyetin çıkma alametlerinden birisi. Ki Mısır olayı biz avam kişilerin anlayacağı birşey değil. Ansızın herşey Müslümanların Aleyhine dönüşebilir. Elimizden gelen ne ise onu yapmak Gerek oraya yardım gerek dua ederek gerek cevşen okuyarak. Şuanda Mısır sanki bulanık su gibi gözükse de basiret sahibi mübarekler ilerisini görebilmekte ve bunun Müslümanlar için hayır olduğunu bilmetkedirler. Hani Musa A.S. İle Hızır A.S. kıssasına benzetebiliriz. Bizler kendimize çeki düzen vermemiz lazım. Bol bol dua edip Cevşen ve Fetih Suresi okuyalım İnşeAllah. Selametle...


    Not: Konu sabitlenirse diğer kardeşlerimizde görsün İnşeAllah...
  • 17-08-2013, 22:26:20
    #2
    Zalimlerin Firavunları ( sisi'leri ) var ise Mazlumların Allahı ( musaları ) elbette var olacaktır.

    Yapılan Bu Zülmü Allah Yarına Bırakır AMA! Yanlarına Bırakmaz.
    Zalimler İçin Yaşasın Cehennem...
  • 17-08-2013, 22:43:33
    #3
    http://www.kuranikerim.com/melmalili/taha.htm

    Bu sureyi hiç mi okumadılar. Elbet Musa er yada geç çıkacaktır. Bütün namazlarımda dua ediyorum. Umarım istediklerini alırlar.
  • 18-08-2013, 10:11:27
    #4
    Kurumsal PLUS
    Mısırdaki kardeşlerimiz yüzünden içim yanıyor birde bu konuyu buraya açtınızya biri çıkıp şimdi konuyu b'k edecek siyaset karıştıracak ondan dolayıda içim yanıyor.
  • 18-08-2013, 10:12:00
    #5
    Allah onlara soracaktır ya burada yada öbür tarafta
  • 20-08-2013, 13:40:02
    #6
    uplayıp herkesin görmesi için.
  • 20-08-2013, 14:08:43
    #7
    Dua edin tabi güzel birşey. Yalnız biz kaç tane Şehit verdik bir kere böyle konu açtınız mı?

    Mısır'da ki katliamı protesto edenler, ''biz Allah'ın yolundayız'' diyorlar.
    TÜRK'LER katledilirken kimin yolundasınız?