Dua edin tabi güzel birşey. Yalnız biz kaç tane Şehit verdik bir kere böyle konu açtınız mı?

Mısır'da ki katliamı protesto edenler, ''biz Allah'ın yolundayız'' diyorlar.
TÜRK'LER katledilirken kimin yolundasınız?