• 16-08-2013, 21:01:07
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Malum artık süper lig başlıyor ve maçları izlemenin en iyi yolu digiturkplay ancak bu sezon kurnazlık yapıp milletten daha fazla koparmak için Standart Kalite ve Yüksek Kalite diye birşey çıkarmışlar

    Geçen sene ben 190 küsür TL'ye full paket almıştım spor toto süper ligdeki tüm maçları izliyordum ancak bu sene bırakın full paketi taraftar paketi fiyatları bile tavan yapmış durumda

    http://www.digiturkplay.com.tr/Iceri...eri-2013--2014

    Standart Kalite video izledim youtube'deki 360p videolardan farkı yok yani zorla 329 TL lik paketi bize aldıracaklar anlaşılan ... 40 yılda bir işe yaradı diyorduk artık adamların gözünü para bozmuş iyice gördüğümüz o.

    Aceba satın alan veya almayı düşünen var mı yorumlara göre bende Galatasaray paketini almayı düşünüyorum mecburen
  • 16-08-2013, 21:38:37
    #2
    Geçen sezon ben aldıgımda çoğu kişi sene başında ucuz demişti bende bekliyordum ucuz olur diye ama baya pahalı olmuş..
  • 16-08-2013, 22:02:05
    #3
    Bende Gs maçlarını izlerim nolcak şimdi
  • 16-08-2013, 22:03:09
    #4
    Birkaç gün önce bitti kampanyaları, o yuzden yükseldi.
  • 16-08-2013, 22:03:46
    #5
    Dsmartan izleme imkani varmı acaba? Süper lig için

    S3 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
    Yazım hataları için özür dilerim.
  • 16-08-2013, 22:04:58
    #6
    Geçen sene alanlar 219'dan aldı bu sene
  • 16-08-2013, 22:31:26
    #7
    Ben aldım. Görüntü kalitesi erciyes maçında baslarda berbatdı sonra biraz düzeldi. Ama ben eski üye oldugum için normal aldım. yani standartmıs değilmiş bize vurmuomus.
    Zaten kbps secme gibi bişide yok.

    Bende su an durumu gözlemliyorum.hep böle biraz berbat biraz ii kalite vereceklerse yaramaz.
    Zaten arada böle titrio 3-5 sn geriden gelio sanırım normal yayından
  • 16-08-2013, 22:50:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Digiturk almak istiyorumda hiç anlamıyorum arkadaşlar.

    Ben sadece beşiktaş maçlarınızı izlemek istesem, kurulum,uydu falan parası ödiyicekmiyim? Ödiyiceksem ne kadar? aylık fiyat ne olur?
  • 16-08-2013, 22:51:21
    #9
    ekrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dsmartan izleme imkani varmı acaba? Süper lig için

    S3 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
    Yazım hataları için özür dilerim.
    Hayır yok.