Malum artık süper lig başlıyor ve maçları izlemenin en iyi yolu digiturkplay ancak bu sezon kurnazlık yapıp milletten daha fazla koparmak için Standart Kalite ve Yüksek Kalite diye birşey çıkarmışlar

Geçen sene ben 190 küsür TL'ye full paket almıştım spor toto süper ligdeki tüm maçları izliyordum ancak bu sene bırakın full paketi taraftar paketi fiyatları bile tavan yapmış durumda

http://www.digiturkplay.com.tr/Iceri...eri-2013--2014
Standart Kalite video izledim youtube'deki 360p videolardan farkı yok yani zorla 329 TL lik paketi bize aldıracaklar anlaşılan ... 40 yılda bir işe yaradı diyorduk artık adamların gözünü para bozmuş iyice gördüğümüz o.
Aceba satın alan veya almayı düşünen var mı yorumlara göre bende Galatasaray paketini almayı düşünüyorum mecburen