Ben aldım. Görüntü kalitesi erciyes maçında baslarda berbatdı sonra biraz düzeldi. Ama ben eski üye oldugum için normal aldım. yani standartmıs değilmiş bize vurmuomus.
Zaten kbps secme gibi bişide yok.
Bende su an durumu gözlemliyorum.hep böle biraz berbat biraz ii kalite vereceklerse yaramaz.
Zaten arada böle titrio 3-5 sn geriden gelio sanırım normal yayından