Konu
Digiturkplay alan veya alacak olan var mı?
16-08-2013, 22:51:21
#9
xyL
ekrm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dsmartan izleme imkani varmı acaba? Süper lig için
S3 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi.
Yazım hataları için özür dilerim.
Hayır yok.