• 11-08-2013, 13:18:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Neden böyle bir konu açtım izah ediyim arkadaşlar

    Kamuda görev yapan birçok arkadaşımda var asgari ücret ile çalışan evli ve her biri en az 2 çocuk sahibi şimdi gelelim asgari ücretin vahim tablosunu yapmaya

    Asgari Ücret : 877.5 TL

    Ankara'da yaşayan birini baz alalım

    En az kira bedeli evi yok ise 300 - 350 TL
    Mutfak : Aylık 200 tl diyelim
    Elektrik : 50 den aşşağıya gelmiyor saolsun özelleşen firma sayesinde
    Su : 30 tl den aşşağıda o gelmez
    Telefon : Var ise konuşmasada 20 25 TL

    Toplayalım 300 + 200 + 50 + 20 = 570

    Gelelim çalışana : Ankarada bir dolmuş ücreti 2 tl bu insan 20 gün çalışıyor 40 TL

    Sigara içiyorsa zaten bitti demektir en az 1 paket sigara 5 tl 30 çarpı 150

    570+190 760 TL

    Maaş 877 TL İdi ne kaldı arkadaş 117 TL

    En az 2 çocuk dedik

    117 TL bu çocuklara kalan harçlık anne ne yapsın baba ne yapsın ülkemizde içler acısı bu durum söz konusu gidin bakın kamu kurumlarında danışmanlar bile yüklemişler herşeyi memur zaten fiyasko şimdide torpilli danışmanlar türemiş temizlik TAŞERON garsonluk TAŞERON Evrak getir götür TAŞERON Fotokopi çek TAŞERON bir sırtlarına binmediğiniz kaldı onuda yakında yaparsanız hiç şaşırmam

    ALLAH C.C yardımcıları olsun
  • 11-08-2013, 13:22:46
    #2
    gelgelelim bir de istanbul'a. bir ev kirası olmuş 700 lira en kötü ne kaldı geriye ?
    resmen dalga geçiyorlar emekçilerle.
  • 11-08-2013, 13:26:07
    #3
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelgelelim bir de istanbul'a. bir ev kirası olmuş 700 lira en kötü ne kaldı geriye ?
    resmen dalga geçiyorlar emekçilerle.
    En güzel cevap yeri belli açmaya gerek görmüyorum biliyorum ki yapacaklar haklarını ve istediklerini alamazlar ise ALLAH yardımcıları olsun hepsinin
  • 11-08-2013, 13:35:53
    #4
    maaşlar günü gününe yatsa problem de olmayacak. rahat 4-5 aya yaklaştı belediyenin taşeronu paramızı vermiyor.
  • 11-08-2013, 15:01:17
    #5
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maaşlar günü gününe yatsa problem de olmayacak. rahat 4-5 aya yaklaştı belediyenin taşeronu paramızı vermiyor.
    allah bin belalarını versin kan emiciler sonuna kadar mücadelenizi verin etrafınızdaki herkesi örgütleyin eskiden sendikal faaliyetler grevler işverene diz çöktürürdü şimdi ise fazla katılım olmadığından işçi işinden oluyor maalesef..
  • 11-08-2013, 15:31:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    emrefba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah bin belalarını versin kan emiciler sonuna kadar mücadelenizi verin etrafınızdaki herkesi örgütleyin eskiden sendikal faaliyetler grevler işverene diz çöktürürdü şimdi ise fazla katılım olmadığından işçi işinden oluyor maalesef..
    Bundan sonra olamaz o defter kapandı hocam bakın neler oluyor bundan sonra özellikle sandık sandık sandık cevap yerleri onların
  • 11-08-2013, 15:52:25
    #7
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    üniversiteye gittiğini düşünsenize çocuğun,
  • 11-08-2013, 16:47:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteye gittiğini düşünsenize çocuğun,
    İşte o zaman babanın bittiği andır yokmu var şuan elbette akşamları kağıt toplayarak ek iş yapanları biliyorum