Neden böyle bir konu açtım izah ediyim arkadaşlar

Kamuda görev yapan birçok arkadaşımda var asgari ücret ile çalışan evli ve her biri en az 2 çocuk sahibi şimdi gelelim asgari ücretin vahim tablosunu yapmaya

Asgari Ücret : 877.5 TL

Ankara'da yaşayan birini baz alalım

En az kira bedeli evi yok ise 300 - 350 TL
Mutfak : Aylık 200 tl diyelim
Elektrik : 50 den aşşağıya gelmiyor saolsun özelleşen firma sayesinde
Su : 30 tl den aşşağıda o gelmez
Telefon : Var ise konuşmasada 20 25 TL

Toplayalım 300 + 200 + 50 + 20 = 570

Gelelim çalışana : Ankarada bir dolmuş ücreti 2 tl bu insan 20 gün çalışıyor 40 TL

Sigara içiyorsa zaten bitti demektir en az 1 paket sigara 5 tl 30 çarpı 150

570+190 760 TL

Maaş 877 TL İdi ne kaldı arkadaş 117 TL

En az 2 çocuk dedik

117 TL bu çocuklara kalan harçlık anne ne yapsın baba ne yapsın ülkemizde içler acısı bu durum söz konusu gidin bakın kamu kurumlarında danışmanlar bile yüklemişler herşeyi memur zaten fiyasko şimdide torpilli danışmanlar türemiş temizlik TAŞERON garsonluk TAŞERON Evrak getir götür TAŞERON Fotokopi çek TAŞERON bir sırtlarına binmediğiniz kaldı onuda yakında yaparsanız hiç şaşırmam

ALLAH C.C yardımcıları olsun