• 06-08-2013, 21:10:50
    #1
    10 Agustos c.tesi günü gelip 11 agustosta ayrılmak üzere sadece yatmaklık bir yer arıyorum. Gündüz kız arkadaşımla dışarda olacağım. amacım antepi gezmek.

    Otel fiyatları cok pahalı geldi 20-30 TL lik bir yer yada bir öğrenci yanında kalabilirim.

    Makul bir insanım sorun çıkartmam sadece uyuycam

    Bildiğiniz, tanıdığınız bir işletmeci varsa yönlendirebilirsiniz veya öğrenci iseniz bir gece misafir etmek isterseniz çok sevinirim.
  • 06-08-2013, 23:41:22
    #2
    Antepli kimse yok mu ya ? Tavsiye lazım.
  • 07-08-2013, 10:23:26
    #3
    http://www.booking.com/hotel/tr/yunu...1_82672869_1_1

    Bak burası 43 tl şu anda...
  • 07-08-2013, 16:34:32
    #4
    Evet onlar bakıyorum.

    günlük kıralık evde olabilir. apart ta olabilir, uygun bir şeyler bakıyorum. yardımcı olabilecek varsa sevinirim.
  • 08-08-2013, 00:08:07
    #5
    Antepte olsaydım bekar evim vardı ama o tarihte yokum. 20-30 liraya antepte yer bulman imkansız hocam. http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...26445873/detay burayı öneririm burda rezidansta kalacaktım ama kısmet olmadı, 40 TL ye kalabilirsin burda günlük, bundan uygun fiyat bulamazsın sanmıyorum. Merkezi bir yerde avantaj olarak, otogardan tugay otobüslerine bindin mi öönünde indirir seni.
  • 08-08-2013, 14:03:16
    #6
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antepte olsaydım bekar evim vardı ama o tarihte yokum. 20-30 liraya antepte yer bulman imkansız hocam. http://www.sahibinden.com/ilan/emlak...26445873/detay burayı öneririm burda rezidansta kalacaktım ama kısmet olmadı, 40 TL ye kalabilirsin burda günlük, bundan uygun fiyat bulamazsın sanmıyorum. Merkezi bir yerde avantaj olarak, otogardan tugay otobüslerine bindin mi öönünde indirir seni.

    Bu ilandaki yer nasıl ? rahat edebilir miyim ? Arayım olmassa. İndirim yaparlar mı sizce ?
  • 08-08-2013, 14:07:38
    #7
    Kredi kartı geçerli, indirimi bilmiyorum ama tatil mevsimi yapmazlar bence. Günlük 40 TL den alabilirsin. Dediğim gibi burası otel değil rezidans türü bir yer, otelden daha rahat edersin.
  • 08-08-2013, 15:03:01
    #8
    macchess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı geçerli, indirimi bilmiyorum ama tatil mevsimi yapmazlar bence. Günlük 40 TL den alabilirsin. Dediğim gibi burası otel değil rezidans türü bir yer, otelden daha rahat edersin.
    Giren cıkana karısıyorlar mı ? Yatmak için değil bi kaç arkadaşım var 1-2 saat bi proje konusacagız. Uygun ortam oluyor mu. Dışarda masraf etmeyelim boşuna
  • 16-08-2013, 02:48:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ah be hocam R10'na 2 gün erken kayıt alsaydım sıze odamı kıralardım.Başka zaman geldıgınızde pm atın