Kredi kartı geçerli, indirimi bilmiyorum ama tatil mevsimi yapmazlar bence. Günlük 40 TL den alabilirsin. Dediğim gibi burası otel değil rezidans türü bir yer, otelden daha rahat edersin.
Giren cıkana karısıyorlar mı ? Yatmak için değil bi kaç arkadaşım var 1-2 saat bi proje konusacagız. Uygun ortam oluyor mu. Dışarda masraf etmeyelim boşuna