• 05-08-2013, 16:05:10
    #1
    YOYO rant a car biri bana açıklasın lütfen arkadaşlar nedir bu olay tam olarak?
  • 05-08-2013, 16:16:11
    #2
    Saatlik araba kiralayabildiğin bir yer.İstanbulda geniş bayileri var.Günlükte kiralayabiliyorsun işin ne kadar sürerse okadar kullanabiliyorsun.Aracı almadan önce rezerv ediyorsun.Sana kart veriyolar ne kadar tutar yatırırsan kart içinde tanımlı oluyor o tutar kadar aracı saatlik günlük kullanabiliyorsun.
  • 05-08-2013, 16:19:26
    #3
    Ulkemizde yeni yeni populer olan kullanbirak sistemi, ayni rentacar gibi yeni bir sektor. Yillik aidat verihorsun sanirim 69 tl. daha sonra yoyo araclarindan birini alip saatlik olarak kiraliyorsun. saatlikfiyatin yaninda kilometrebasi da 50 kurus oduyorsun. benzin ucreti yok anlasmali benzinliklere girip depoyu fulluyorsun. arabayi da aldigin yere goturmek zorunda degilsin, yoyo nun anlasmali otoparklari veya diger ofislerine goturebilirsin.
  • 05-08-2013, 16:21:00
    #4
    Istanbuldan baska yerde hizmetleri yok herhalde.Kocaeli icin goremedim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-08-2013, 16:25:52
    #5
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulkemizde yeni yeni populer olan kullanbirak sistemi, ayni rentacar gibi yeni bir sektor. Yillik aidat verihorsun sanirim 69 tl. daha sonra yoyo araclarindan birini alip saatlik olarak kiraliyorsun. saatlikfiyatin yaninda kilometrebasi da 50 kurus oduyorsun. benzin ucreti yok anlasmali benzinliklere girip depoyu fulluyorsun. arabayi da aldigin yere goturmek zorunda degilsin, yoyo nun anlasmali otoparklari veya diger ofislerine goturebilirsin.
    Ciddisin değil mi : ) Benzin parası yok. Gerçi ,55 kuruş alıyorlar. Peki araçları için yaş sınırı bulunuyor mu?
  • 05-08-2013, 16:30:09
    #6
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddisin değil mi : ) Benzin parası yok. Gerçi ,55 kuruş alıyorlar. Peki araçları için yaş sınırı bulunuyor mu?
    Ciddiyim yaptigin kilometrebasi 50kurus. yas siniri oldugunu sanmiyorum senet sepet olayi yok, kredi kartini ekliyorlar, masraflari ditekt cekiyorlar. Mini cooperlar falan var belki luks araclari verme konusunda sikinti cikarirlar Siteleri var daha detayli bilgiyi sitelerinden alabilirsin. Yakinda bu tarz kullanbirak tarzi sistemlerin yayilacagini dusunuyorum.
  • 05-08-2013, 16:33:05
    #7
    askerlik yapacağım çarşıda alırım arabayı istediğim yerer gider bırakırım reis. )
    Araştırıp başvuru yapalım.