Ciddisin değil mi : ) Benzin parası yok. Gerçi ,55 kuruş alıyorlar. Peki araçları için yaş sınırı bulunuyor mu?
Ciddiyim yaptigin kilometrebasi 50kurus. yas siniri oldugunu sanmiyorum senet sepet olayi yok, kredi kartini ekliyorlar, masraflari ditekt cekiyorlar. Mini cooperlar falan var belki luks araclari verme konusunda sikinti cikarirlar

Siteleri var daha detayli bilgiyi sitelerinden alabilirsin. Yakinda bu tarz kullanbirak tarzi sistemlerin yayilacagini dusunuyorum.