• 30-07-2013, 20:20:28
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=IZQwyV7wHzM


    bu videodaki sesin aynısını birkaç gün önce gece 4-5 civarı duydum. baya bekledim belki arabadır felan diye geçmedi şaşırdım ortalıkta birşey yok ama bu sesler geliyor. sizce nedir? ( ilk kısmı videonun )
  • 30-07-2013, 20:23:40
    #2
    Çözüm:
    Bismillah - Nas - Felak Süreleri Yatış
  • 30-07-2013, 20:48:31
    #3
    Age of empireste büyücü adamların kutsarken çıkardığı ses gibi
  • 30-07-2013, 20:54:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam dünya dönerken zorlanınca böyle sesler çıkıyo.

    şaka bi yana bu seslerin dünyanın manyetik alanından dolayı çıktığını duymuştum bi ara televizyonda. Tabi bi ton açıklama yapmışlardı ama sadece bu kadarı aklımda kaldı.
  • 30-07-2013, 21:23:41
    #5
    netadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Age of empireste büyücü adamların kutsarken çıkardığı ses gibi
    hahaha
  • 30-07-2013, 21:43:49
    #6
    Eşhedü en lâ ilâhe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdûhü ve resûlü tırstım
  • 30-07-2013, 22:00:21
    #7
    Nakur diye araştırın
  • 30-07-2013, 23:15:30
    #8
    bir yer karadelikle alakalı diyor bir yer haarp diye birşey varmış onun testi diyor. valla ama gerçekden duydum bu sesi havaya baktım birşey yok her yerde duyulmuş
  • 30-07-2013, 23:20:57
    #9
    sunucuoptimizasyon.com
    Haarp denilen olay yalandan başka birşey değil.

    Bilim adamları bu sesin kara delikten geldiğini savunuyor, normalde bu seslerin yeryüzüne gelmesi pek mümkün değilmiş ama kara delik ile güneşin yakınlaştığı dönemlerde ortaya çıkan çok büyük enerji sonucunda duyulma olasılığı varmış.