Hocam dünya dönerken zorlanınca böyle sesler çıkıyo.

şaka bi yana bu seslerin dünyanın manyetik alanından dolayı çıktığını duymuştum bi ara televizyonda. Tabi bi ton açıklama yapmışlardı ama sadece bu kadarı aklımda kaldı.