• 29-07-2013, 16:46:24
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ....
  • 29-07-2013, 16:56:20
    #2
    Kurumsal PLUS
    500 mb 10 tl ek yapıyor Aman dikkat fatura süpriz olmasın aynısından kullanıyorum tabi durdurma yok benimkinde şuan 200 mb kaldı sıfırlanmasınada 13 gün var ek 1 gb yada 4 gb alırım gibi duruyor
  • 29-07-2013, 18:44:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de türkcell var arada böyle kapanmıyor. 20 gb dosya indirmiştim adamlar fark edene kadar
  • 29-07-2013, 19:00:03
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1-2 arkadaşıma da öyle oldu.. 1-2 ay sonra kapattılar.. sömürebildiğin kadar sömür..
  • 29-07-2013, 19:13:09
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 arkadaşıma da öyle oldu.. 1-2 ay sonra kapattılar.. sömürebildiğin kadar sömür..
    nasıl çirkinleştiniz hocam öyle
  • 29-07-2013, 20:25:58
    #6
    Kurumsal PLUS
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 arkadaşıma da öyle oldu.. 1-2 ay sonra kapattılar.. sömürebildiğin kadar sömür..
    ya sonradan bi kerede binerse arkadaşlarını boşver ya bineceği tutarsa ne yapmasını önerirsiniz
  • 29-07-2013, 20:31:19
    #7
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya sonradan bi kerede binerse arkadaşlarını boşver ya bineceği tutarsa ne yapmasını önerirsiniz
    şartname ve telefon kayıtları boşa değil.. onları kullanır.. bir açık var bazı kişilerde oluyor bir süre sonra kapatıyorlar.. turkcell yaptığı bir hata için faturanın peşine düşmez düşemez..
  • 29-07-2013, 20:33:52
    #8
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 arkadaşıma da öyle oldu.. 1-2 ay sonra kapattılar.. sömürebildiğin kadar sömür..
    Bu işin birde ahiret zamanı var onuda düşünmek lazım.
  • 29-07-2013, 20:39:06
    #9
    Kurumsal PLUS
    olgacveysel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şartname ve telefon kayıtları boşa değil.. onları kullanır.. bir açık var bazı kişilerde oluyor bir süre sonra kapatıyorlar.. turkcell yaptığı bir hata için faturanın peşine düşmez düşemez..
    hocam iş operatöre gelince insan tedirgin oluyor ondan sordum zaten kampanyaları büyük yazarlar bincek kısımları bit kadar yazıyorlar 16 aydır daha hiç aşmadım aşsam bana bindircekler frenleme hizmetim yok