• 29-07-2013, 20:41:51
    #10
    Ben 3 ay ttneti bedava kullanmıştım, sorun olacağını sanmıyorum

    (İnterneti dondurmuştum 3 ay, sistemlerinde kapalı gözükürken ben tüm sitelere erişebiliyordum)
  • 29-07-2013, 20:46:20
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işin birde ahiret zamanı var onuda düşünmek lazım.
    sorunu bildirdik yok sizin kotanız vardır diyorlar.. 2-3 kere anlatıyorsun illa kendileri dışında bilen yok gibi başka bişeydir diyorlar.. çok kere uyardık yapacak bişey kalmadı..

    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iş operatöre gelince insan tedirgin oluyor ondan sordum zaten kampanyaları büyük yazarlar bincek kısımları bit kadar yazıyorlar 16 aydır daha hiç aşmadım aşsam bana bindircekler frenleme hizmetim yok
    şartname varsa sorun olmaz gibi.. sonuçta duran paket.. yoksa ben de biliyorum bindireceklerini..
  • 29-07-2013, 20:56:14
    #12
    İRoyal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl çirkinleştiniz hocam öyle
    Devletin VINN'ı deniz kotayı aşmayan domuz.
  • 29-07-2013, 22:09:56
    #13
    39 liralık paket aldıysanız miktar bitince hız düşüp devam ediyor sanırım