Bu işin birde ahiret zamanı var onuda düşünmek lazım.
sorunu bildirdik yok sizin kotanız vardır diyorlar.. 2-3 kere anlatıyorsun illa kendileri dışında bilen yok gibi başka bişeydir diyorlar.. çok kere uyardık yapacak bişey kalmadı..
hocam iş operatöre gelince insan tedirgin oluyor ondan sordum zaten kampanyaları büyük yazarlar bincek kısımları bit kadar yazıyorlar 16 aydır daha hiç aşmadım aşsam bana bindircekler frenleme hizmetim yok
şartname varsa sorun olmaz gibi.. sonuçta duran paket.. yoksa ben de biliyorum bindireceklerini..