Yurtdışı ile telefon görüşmesi yapmam gerek
10
●524
- 27-07-2013, 16:45:17android veya iphone değil hocam ne yazıkkibiliXim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama onlar için program varsa telefon bulması kolay
- 27-07-2013, 17:09:03ne kadar tutuyor onlardan hocam?birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2013, 17:12:54Skype yada google aracılığı ile düşük maliyetle abd yi arayabilirsiniz.
ama onlar için program varsa telefon bulması kolay