Yurtdışı ile telefon görüşmesi yapmam gerek - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yurtdışı ile telefon görüşmesi yapmam gerek
10
●
524
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yurtdışı ile telefon görüşmesi yapmam gerek
1
2
27-07-2013, 19:08:54
#10
birkan2096
hozukcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne kadar tutuyor onlardan hocam?
Telefon kartlarının üzerinde hangi ülke ile kaç saat konuşabileceği yazıyor. Bulgaristanı aradığımızda dk sı 4 kuruş alıyor. Hep bu şekilde arıyoruz
28-07-2013, 01:38:59
#11
LcN_x
En ucuz yöntem skype.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler