• 26-07-2013, 12:50:17
    #1
    Merhaba. Annem kanser ve sakıncalıymış annem için doktorun söylediğine göre. Kediyle çok fazla duygusal bağ kurduk ve ayrılacak olmamızdan dolayı fena şekilde keyfim kaçık. 4,5 Aylık, tüm aşıları yapılmış, karnesi vs herşeyi tamam olan kedi sahiplendirmek istiyorum.

    Yaşamı düzenli olan, kediyi benimseyecek biri olursa o şekilde vereceğim sadece.
    Cinsi: Sarman. Garfield olarak bildiğiniz.

    Sadece İzmir içinden birine verebilirim. Arabayla evine getiririm bırakırım. Kumu, kumluğu, + bir süre yetecek kadar kuru mama ve yaş mama alıp vereceğim.

    Kedinin resmi:
  • 26-07-2013, 14:27:46
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Annenize acil şifalar, kedicikte inşallah güzel bir ev bulur kendine.
  • 26-07-2013, 14:40:22
    #3
    Öncelikle geçmiş olsun Allah annenize şifa versin.

    Geçen gün yolda 2 haftalık bir yavru kedi gördüm gözleri çapak bağlamış, zor görüyordu. Alıp eve götürmek istedim sonra cesaret edemedim. 3 kedi var kedi bakımı çok zor iş. büyük sorumluluk gerektiriyor. Hazır konu açılmışken yazayım buraya 6 küsür liraya 400 gr whiskas mamalar var. 2-3 günde bir bir avuç kapla evimizin kapısına az biraz suyla koysak hem hayvanlar açlıktan ölmez hem de onların sevabına girersiniz. Sokaktaki kediler o kadar aç ki verdiğim mamayı çiğnemeden yutuyorlar.
  • 26-07-2013, 15:06:07
    #4
    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Kediciği verecek yer buldum gibi. Eski sevgilim hediye vermişti kediyi bana. Şimdi bu durumda yıne yardımcı oldu kendısı. Bir arkadaşı evınde bakabilirmiş. Çok seviyormuş kedileri Ben de mama konusunda destek çıkıcam ona.

    Harunt, soyledıgınız gıbı mamalar cok ucuz. Kıyı köşe yerlere bır kap mama su vs koymak cok guzel olur. Onlar zaten kokusunu alır gelir yer bır sekılde.
  • 26-07-2013, 15:58:59
    #5
    Anneniz adına çok üzüldüm
    umarım en kısa sürede iyileşir kendileri.
  • 26-07-2013, 16:04:39
    #6
    ALLAH acil şifalar versin.
  • 26-07-2013, 16:09:31
    #7
    Çok teşekkür ediyorum iyi dilekleriniz için. Report edeyim kilitlesinler. Bulduk gibi çünkü sahiplendirecek birisi
  • 26-07-2013, 17:23:34
    #8


    hadi hayırlı olsun
  • 26-07-2013, 17:48:01
    #9
    Teşekkürler