Öncelikle geçmiş olsun Allah annenize şifa versin.
Geçen gün yolda 2 haftalık bir yavru kedi gördüm gözleri çapak bağlamış, zor görüyordu. Alıp eve götürmek istedim sonra cesaret edemedim. 3 kedi var kedi bakımı çok zor iş. büyük sorumluluk gerektiriyor. Hazır konu açılmışken yazayım buraya 6 küsür liraya 400 gr whiskas mamalar var. 2-3 günde bir bir avuç kapla evimizin kapısına az biraz suyla koysak hem hayvanlar açlıktan ölmez hem de onların sevabına girersiniz. Sokaktaki kediler o kadar aç ki verdiğim mamayı çiğnemeden yutuyorlar.