Öğrenci Usulu Akbil Çıkartmak ?
1
●774
- 23-07-2013, 22:50:35Gaziosmanpaşa'dan min. 2 vesaitle gidilir Beşiktaş'a.Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akbil için üzerinde bandrol bulunan bir öğrenci kimliği yeterlidir ancak sanıyorum ki artık MEBSIS ve OSYM online sistemi IETT tarafından görüntülenebildiği için alamazsın. Çünkü okulun bittiğinde sistem kartını otomatikman bloke ediyor yine bir dene istersen.