Sefaseyda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu sene istanbulda 2 ay kalacagım ve her gün gaziosmanpaşa'dan beşiktaş'a gidiş geliş yapacagım ve sanırım akbil kullanmam gerekiyor.Bu sene de Üniversite bitti ve sistemde mezun durumda oldugum için öğrenci belgesi alamıyorum fakat ögrenci kimligim duruyor.

Akbil çıkartmak için kimlik kartı yeterlimi yoksa illa öğrenci belgesi olmak zorundamı
?veya başka alternatifler varmı ?
Gaziosmanpaşa'dan min. 2 vesaitle gidilir Beşiktaş'a.
Akbil için üzerinde bandrol bulunan bir öğrenci kimliği yeterlidir ancak sanıyorum ki artık MEBSIS ve OSYM online sistemi IETT tarafından görüntülenebildiği için alamazsın. Çünkü okulun bittiğinde sistem kartını otomatikman bloke ediyor yine bir dene istersen.