RTE Açıkladı: "İçkiyi yasaklattım. Çünkü..." - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
RTE Açıkladı: "İçkiyi yasaklattım. Çünkü..."
10
●
1.339
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
RTE Açıkladı: "İçkiyi yasaklattım. Çünkü..."
1
2
21-07-2013, 18:11:36
#10
WapZap
Üyeliği durduruldu
Çok saçma reportluk bişey yok ki.
21-07-2013, 18:21:05
#11
meric88
Platin üye
WapZap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok saçma reportluk bişey yok ki.
Aynen Katılıyorum, Mizah Anlayışı İle Hazırlanmış Birşey Olmuş..
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler