Konu
RTE Açıkladı: "İçkiyi yasaklattım. Çünkü..."
21-07-2013, 18:21:05
#11
meric88
Platin üye
WapZap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok saçma reportluk bişey yok ki.
Aynen Katılıyorum, Mizah Anlayışı İle Hazırlanmış Birşey Olmuş..