• 19-07-2013, 02:44:35
    #1
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    iş bankasında çalışan varsa iletişime geçebilir mi acaba?
    kafama bi konu takıldı ve kime danışacağımı bilmiyorum.

    mülakata kaldım ve torpilim yok maalesef. sizce şansım nedir ?
    ve eğer giren arkadaşlar torpil konusunda destek aldılar mı ?
    girmemeyi bile düşünüyorum o derece yani..
  • 19-07-2013, 11:53:52
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belli bir kontenjanı torpile ayırmışlardır. Geri kalan kontenan için şansınız vardır bence
  • 19-07-2013, 12:00:32
    #3
    Neden girmemeyi düşünüyorsun şansını denemende fayda var.Ne kaybedeceksin girersen