iş bankasında çalışan varsa iletişime geçebilir mi acaba?
kafama bi konu takıldı ve kime danışacağımı bilmiyorum.
mülakata kaldım ve torpilim yok maalesef. sizce şansım nedir ?
ve eğer giren arkadaşlar torpil konusunda destek aldılar mı ?
girmemeyi bile düşünüyorum o derece yani..
iş bankasında çalışan var mı ?
2
●360
- 19-07-2013, 11:53:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Belli bir kontenjanı torpile ayırmışlardır. Geri kalan kontenan için şansınız vardır bence