iş bankasında çalışan varsa iletişime geçebilir mi acaba?
kafama bi konu takıldı ve kime danışacağımı bilmiyorum.
mülakata kaldım ve torpilim yok maalesef. sizce şansım nedir ?
ve eğer giren arkadaşlar torpil konusunda destek aldılar mı ?
girmemeyi bile düşünüyorum o derece yani..