• 16-07-2013, 01:29:56
    #1
    merhaba arkadaşlar biraz önce nette dolaşırken bu videoyu gördüm kesinlikle herkes izlemeli diye düşünüyorum


    http://www.youtube.com/watch?v=WPl3L...layer_embedded
  • 16-07-2013, 01:59:02
    #2
    iyi de şimdi şöyle bişi var 2 saatden fazla durmayın demiş ben nerdeyse 12 gün geliyor 15-20 saat kalıyorum başımı yastığa koydumu uyurum bir işe girsen çalışsan zati 11 saatden az çalışmıyorsun 1 saatde yol desen gel git 12 saat etti eve gel yemek ye 1 saatde öle 13 saat dışarı çık gez toz 2 saat desen 15 saat hadi geldin 2 saatde pcde kaldın 17 saat tv felan derken 18 saat düş muş felan 1 saatde öle 19 saat 5 saatde uyu işe git
  • 16-07-2013, 02:22:30
    #3
    iyisite.NET
    Gerçekten bu adamı izleyen var mı ?

    Ayrıca ; Gececi olanlar da aynı durumda çalışıyor. Mesela ben akşam 7 de gidiyorum sabah 8 de geliyorum mecbur 10 / 11`e kadar anca yatıyorum ve aynen böyle devam ediyor. Bunu internet olarak düşünmeyelim. Yapısal olarak da çok önemli, ayrıca bu arkadaşın söylediği bir çok şeye ben inanmıyorum. Sadece paylaşılması için bunu yapıyor.


    Ona ithafen video ;


    http://www.youtube.com/watch?v=Qx5jCMLnyc0
  • 16-07-2013, 02:34:10
    #4
    Bilgisayar kullanmak ile panik atak hastalığının ne alakası var anlamış değilim

    her gece 4-5 de yatan adam 12 'de yatarsa tabikide uyuymaz bundan doğal ne olabilir ki
  • 16-07-2013, 04:32:04
    #5
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayar kullanmak ile panik atak hastalığının ne alakası var anlamış değilim

    her gece 4-5 de yatan adam 12 'de yatarsa tabikide uyuymaz bundan doğal ne olabilir ki
    hocam o diğer konuydu konular karışmış
  • 16-07-2013, 04:33:22
    #6
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam o diğer konuydu konular karışmış
    Yok hocam videodaki eleman ben geceleri bilgisayar kullanıyordum panik atak hastalığına yakalandım filan diyordu ondan yazdım
  • 16-07-2013, 04:34:32
    #7
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam videodaki eleman ben geceleri bilgisayar kullanıyordum panik atak hastalığına yakalandım filan diyordu ondan yazdım
    Anladım hocam bende diğer konudaki panik atak hastası arkadaşa yazdınız zannettim
  • 16-07-2013, 04:37:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam videodaki eleman ben geceleri bilgisayar kullanıyordum panik atak hastalığına yakalandım filan diyordu ondan yazdım
    su avatarini da her gorusumde maymun zannediyorum. cidden.