corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam videodaki eleman ben geceleri bilgisayar kullanıyordum panik atak hastalığına yakalandım filan diyordu ondan yazdım
su avatarini da her gorusumde maymun zannediyorum. cidden.