• 12-07-2013, 12:37:04
    #1
    R10 girişinde OŞŞGELDİN RAMAZAN yazan bir resim gördünüz mü ? Hatta Üstte adsense olan yerde de R10.Net iftar için aynı sofrada buluşuyor diye banner var süper olmuş...
  • 12-07-2013, 12:49:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet cok guzel
  • 12-07-2013, 12:52:08
    #3
    Bayagi oldu hocam o..