Konu
R10 Girişi OŞŞGELDİN RAMAZAN :)
12-07-2013, 12:37:04
#1
Misafir
R10 girişinde OŞŞGELDİN RAMAZAN yazan bir resim gördünüz mü ?
Hatta Üstte adsense olan yerde de R10.Net iftar için aynı sofrada buluşuyor diye banner var
süper olmuş...