Amacınızın yardım olmayıp reklam olduğu çok bellidir.
STH lisansı olmasın olsun SmsCity , Turkcell'e başlıklı gönderiyor diğerlerine neden göndermediğini de bulacağım.
Merhabalar,
15 kasım 2014 te çıkan yasa ile yurtdışından sms gönderimi yasaklanmıştır.Turkcell in yurtdışında baya bi müşterisi olduğu için ve çalışmaları olduğu için turkcell bu işlemi açık bırakmıştır.
30 mart sonrası tüm operatörler de yurtdışından gelen sms leri kapatacaktır.